Casa aparellada de 217m2 construïts dels quals 140 estan destinats a l’habitatge principal i 77m2 al soterrani, actualment com a traster, amb possibilitat de reconvertir-ho en un estudi o sala de jocs.
Casa amb un bonic disseny, diferent del que és habitual sense ser extremat.
La casa és als 3 vents situada una mica per sota el nivell del carrer. Baixem una escalada i passant per la passarel·la, veiem una altra escala més petita que segueix baixant a mà dreta, també veiem part del jardí decoratiu seguint el desnivell fins a la planta inferior.
Una vegada obrim la porta principal veiem unes escales que ens portaria a la planta inferior on es troben els dormitoris. Encara en el rebedor a l’esquerra trobem un petit lavabo de cortesies on predomina el color verd. Tot seguit tenim la cuina, una cuina quadrada en tons marrons clars amb una finestra i una porta que dóna sortida a la terrassa. El menjador transmet una sensació molt recollida i té el sostre alt amb bigues de fusta. Si ens posem d´esquena la xemeneia i mirem a dalt veurem que hi ha un altell perfecte com sala de jocs (nens) o emmagatzematge.
La sala d’estar menjador té sortida a la terrassa, una terrassa coberta amb bigues de fusta seguint la línia del sostre menjador i recolzades en una fila de columnes d’obres vista.
Des de la terrassa tenim vistes a muntanya, zona de “La Rajoleria” i mar. Una vista molt oberta i panoràmica.
Baixem per l’escala del rebedor a la planta inferior on hi ha un espai obert o una sala comuna. A la dreta, dues habitacions dobles i l’esquerra l’habitació principal i el bany principal amb banyera, també en to verd i amb una petita finestra. Des de la sala comuna pots sortir al balcó amb les mateixes vistes que la terrassa o sortir a l’exterior i dirigir-te cap a sota la passarel·la on trobarem unes escales que ens portaran a una de les parts més interessants de la casa. A sota actualment hi ha una habitació que s’utilitza com a traster i sala de màquines. Aquesta habitació es pot obrir i posteriorment tancar amb un tancament d’alumini reconvertint-lo en un fantàstic estudi.
Ja per acabar, si baixem una mica més per la parcel·la tenim un espai gran amb piscina i vistes al mar.
Situada a una zona tranquil·la, ben comunicada amb carretera NII19, 10/15 minuts de la platja i 15/20 minuts del poble a peu.